Herkese merhaba.Mevsim değişikliği sebebiyle bebeğimde balgam ve geniz akıntısı oluştu.4 aylık şuan ve bu akıntının nasıl giderileceği ve burun tıkanıklığını serum fizyolojik dışında nasıl önleyebileceğim hakkında önerisi olan anneler yazabilirler mi?Ne gibi yöntemler deniyorsunuz?