Kızım ateşlenince dün doktora götürdük kanında enfeksiyon varmış bogaZıda kötüymüş antibıyotık verdi kullanıyor ama ateşi sürekli çıkıyor bundan dolayı sürekli ağlıyor gece çok zorladı çocuğumu ateş bugün tekrardan götürüp serum taktırmayı düşünüyorum bu durumda olan oldu mu eşimi bekliyorum gelsin gidiceZ