Sürekli elimi tutmak istiyor evin içinde bile elimi tutarak yürümek istiyor, oyun oynamıyor tek başına önceden oynuyordu birlikte de oynuyorduk ama şimdi yanında oturmak zorundayım ne yaparsa yapsın dip dibe olacağız, bi yemek bi iş yapmak zaten imkansız, hemen kucak asla başka bişeyle ilgilenmeyeyim, bu bi sorun mu yoksa sizde yaşadınız mı