Eşimle ilk kez bu kadar büyük bir tartışma yaşadık 8 aylık oğlum da yanımızdaydı. Sonrasında oğlum benden korkmaya başladı. Eşime karşı hala aynı ama bana karşı tuhaf eşim varken onda olmak istiyor gün içinde yalnızken sorun yaşamıyorum ama akşamları eşim geldiğinde özellikle hep onu istiyor bende ağlıyor. Sizce ne yapmalıyım çok üzgün ve ne yapacağım konusunda çok çaresiz hissediyorum