ali1424 çok teşekkürler. Ben de çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı. Sünnet öncesi iğne yapılırken ve sünnet esnasında bacaklarını bağlamaları gerektiği için ağladı sadece. Sünnet sonrası da krem önerdi onu kullanıp kağıt bardağın altını kesip koyduk. Hiç ağrı vs olmadı şükür. 4-5 günde morlukları falan geçti. Biz sünnet esnasında yanındaydık hep. Öncesinde emzirmeme müsade ettiler. Emzik tutuyorsa çok rahat edersiniz. Benimki emzik tutmadığı için ağladı. Sizinki küçükmüş belki uyur daha kolay geçer.