Anneler 2 yaşında oğlum var.
1.70 boyum.
71.2 kilo ile başladım. Bu kilom doğuma gittiğim kilomdu. Doğumdan önce 59-60 idim ve bu benim ideal kilomdu. 10 kilo fazlam var. 1 Haziran’da başladım. Porsiyon epey küçülltum. Kalori açığı oluşturmaya calisiyorum. Tatlı,şeker, hamur işleri ekmek kestim. Evde yürüyüş bandimiz var yarım saat yürürüm. Dışarıda da aktifim. Evde youtubedan başlangıç egzersizleri yapıyorum. Aralıklı oruç diyetine uygun besleniyorum. Akşam 7 civarı akşam yemeği. Sabah 11-12 de sabah kahvaltısı. Bu arada asla bir şey yemiyorum. Öğlen ağzıma hiçbir şey surmuyorum. Ara öğün de yok 🥵 günde iki öğün. Detoks suyu hazırlayıp içiyorum,yeşil çay ve günde 3 litre civarı belki daha fazla su. Şimdiden 2 kilo eksi olarak yansımış. Hedefim çok yormadan en kısa zamanda 10 kiloyu vermek. İnşallah bu şekilde iradem devam eder. Çalıştığım,erken kalktığım için gündüz çocukla beraber onun öğününden de artanlari yiyip uyurdum epey, uyumayi kestim. Onun tabagindan yemeyi kestim. Daha enerjigim. Boyuma gore fazla kilom yok farkındayım ama ağır hissediyordum kendimi. İç bacak,simit,kalça ve buna eşlik eden selülitler ortaya çıkmaya başlayınca başlamaya karar verdim. Öncesinde inanılmaz bir duygusal acligim vardi. Sürekli dolaptan bir şey yeme isteği, ağzin boş durmamasi, bayramdan kalan cikolatalari bitirme isteği, yemegi yiyip üzerine bir de dürüm yeme isteği 🤯 böyle biriydim. Hâlâ zorlandigim noktalar oluyor. Ama sabrediyorum. Sizler napiyorsunuz?