Merhabalar kızım 27 aylık onunla evcilik oynarken bebeklerini konuşturuyoruz. Bebeklerine değişik farklı kıyafetler giydiriyoruz. Ama oyun genelde hep yarıda kalıyor çünkü bebeklerinin üzerindeki kıyafetleri kıskanıp ağlıyor. Mesela dün oyuncak bebeğine yine oyuncak küvetinde yıkamaya çalışıyorken ağlamaya başladı Ben de yıkanacağım diye.yada bir kitapta başka bir çocuğun giydiği kıyafeti yada bulunduğu mekanı park vs.kiskanip bende gidecegim diyor. Birlikte kaliteli güzel vakit geçirmeye çalışıyorken maalesef böyle bir durum yaşanıyor. Bana bir mesaj mı vermek istiyor ne anlamam gerekiyor bu durumda