Cucununannesi gecen haftalarda da ayni durumu biz yaşadık. Probiyotik başlamıştım ben birde antibiyotik fazlasıyla tuvalete cikartiyordu. Hem bisi yemeyip hemde fazla dışkılama yapinca . Doktora söyledim iyi yapmissin demisti. Biz 3 gun kullandik. Mecburi kesmiştim antibiyotik alerji yapmisti.(Dr. Önerisi iile kestim) Atesi 2. Kullanimda gecmisti ama kendine gelmesi hareketlenmesi 3 günü buldu. 😔 Allah’ım sifa versin inşallah.