minikmucizem0402 Kaka sıvı olduğu için sırtına çıkıyordur, bebiş küçük sanırım. Hangi bez olursa olsun bence bu durum oluyor.
20 aylık oğluma doğduğundan beri molfix kullandım, fiyat olarak hepsinden uyguna geliyor indirimde ve hiç pişik olmadı, çişi sızdırması da binde bir oluyor ama okadar olur diyerek umursamıyorum 🥲 Bezi takmamla da alakalı oluyor biraz . Yani molfix candır, ❤️