BozukYol 1 aydır boğaz enfeksiyonu var bir türlü geçmedi dün eşimde de oldu oğlum 2 yaşında 2 haftadır ateşi düşmüyor doktor artırma mi kullanıyorsunuz dedi evet dedik hastalarımız yüzde 70 si artırmadan bu halde enfeksiyon yayiyormus bırakın dedi şimdi ne yapcaz marketten plastik şişeden sürekli icemek istemiyorum eve ne alabiliriz baktım şimdi cam şişe var alıp çeşmeden doldursak olur mu acaba sizler nasil yapıyorsunuz
Kubracigimm BozukYol damacana su kullanıyorum. Tek sevdiğim marka Abant su. Diğer sular çeşme suyu gibi geliyor. Ayrıca çeşme suyundansa damacana su daha iyi daha güvenilir. Cam damacana sular var onlardan da alabilirsiniz. Arıtma sular minerallerinden arındırılmış su haline geliyormuş. Özellikle kadınlar ve çocuklar için hiç tavsiye edilmiyor. Düzenli olarak da filtre temizliği yapılması gerekiyor. Hazır şile su bana daha mantıklı geliyor bu durumda.
Marianne BozukYol apartman için mekanik filtre, içme suyu için 7 aşamalı filtremiz var, 5 senedir bu şekilde su tüketiyoruz. 2 ayda 1 filtre değişimi yapıyoruz. Kendim kimya mühendisiyim, suyu laboratuvara götürüyorum arada o şekilde kontrol ediyorum.
BozukYol Kubracigimm düzenli filtre değişimi yapıyorduk hep aksatmadan ama 1 aydır geçmiyor hastalık ya bı ara Bingöl’deydik tayin oraya çıkmıştı damacana su aldık sürekli sonra suyun alt kısımları yesillenmeye başladı midem bulandı hava çok sıcaktı orda sonra artıma almaya karar verdik 2 yıldır kullanıyoruz herkes hastalığın sebebini artmaya bağlıyor
Kubracigimm BozukYol aa öyle şey mi olur o su içilmez tabi. Neden öyle oluyor ki damacana ? Tam temizlenmeden mi dolduruluyor acaba ? Hiç denk gelmedim öyle bir şeye 😬 bizde yıllardır damacana içiyoruz.
BozukYol Marianne bizimde 3 aşamalı filtresi var yılda bir kez değişmesi gerekiyormuş öyle dediler taktığımız zaman
BozukYol Marianne peki bu içilen çeşme sularını tavsiye ediyor musunuz içilir mi cevremde çoğu kişi içiyor ben içmedim hiç korkuyorum açıkçası
BozukYol Uykusuzhergeceeee çeşme suyu hiç içmedim doldurabiliriz ama korkuyorum ondan da enfeksiyon kapariz diye
Uykusuzhergeceeee BozukYol yani biz hep doldurma içiyoruz suların temizliğinden eminseniz, içen varsa deneyin bir