mrsatsy Kızlar birkaç hafta önce bıçakla parmağımı hafif çizmiştim ve çok az kanadı. Şimdi bakıyorum da sıyrık kapanmış ama beyaz görünüyor. Yani herhangi bir ağrı sızı yok sadece beyaz görünüyor. Bunun nedeni nedir? Bilen var mı? Resim de ekledim