2 aylık bebeğim var 2 ay aşımızı olduk ateşlenme durumunı hep kontrol ediyorum vücud ısısı normal çıkıyor ama alnı 37,5 gördüğü de oluyor ateşlenince vücudu da yüksek çıkmazmı? Acaba terlediği için mi yüksek çıkıyor. Birde makattan ölçülmeli diye duydum ama oradı zaten hep bezle kapalı olduğu için direk yüksek çıkar. Kafam karma karışık bana fikir olursanız çok sevinirim