Merhaba anneler size bir sorum vardı bebekler ateşlenince tüm vücudu mu yüksek çıkar yoksa sadece alın mı. Bebeğimin hafif ateşi var kafası yüksek vucudu normal değerde çıkıyo? Bu sürekli ağladığı terlediği için mi kafası yüksek çıkıyor acaba anlıyamadım dediğim gibi vücud sıcaklığı gayet normal. Cevaplarsanız çok sevinirim