Brnim kizim da aynı durumda bazen saatte bir bazen yarim saatte bazen 15 dakkade bir uyanuyor emziği verdigim an uyuyor tamamen emziksiz uyuyamadiklarini dusunuklerinden kaynaklanıyor bence.. 4 gundur odalari ayırdım nenim için daha da zulüm oldu.. bu gece emzigi bıraktırma poliyikasina girdim dua edin de ustesinden geleyim yiksa bu böyle devam eder.. artik kendimi geçtim.. kizim deliksiz uyku uyumuyor ona yanıyorum.. bide boş yere bir emzik yüzünden