sedanur1710 1 yaşında benimle yatıyor kızım olmadan brn uyuyamıyorum onu değilde kendimi nasıl alıştıracağım bilmiyorum doğduğundan beridir beraber yatıyoruz kokusuna o kadar alıştım kii o da bensiz uyuyamıyor bi ara ayırmaya çalıştım yatağına koyuyorum uyanıyor gecenin bir körü ağlıyor benim yanımda uyanmıyor