Defneannesi_ Zeka kartlari almalı mıyım işe yarıyor mu ? Şimdilik çıngıraklariyla ve kuklayla oyun oynuyoruz başka ne yapabilirim
Mini9 Defneannesi_ oğlum 3 aylık, 1 haftadır oldukça ilgiyle inceliyor sesler çıkarıyor falan. Tabi şimdilik benim elimde olduğu için ilerde kendi tutmaya başlarsa kesin yer 😂
Sarekus Ben aldım tutmaya başlayınca yiyor 😂😂gösteriyorum eline alıp ısırıyo yalıyor hemen5 bucuk aylıgız
Caninanasi Alın, konuşacak şey oluyo bebekle resimleri gösterin sonra anlatın, kelimeleri öğreniyorlar bence görsel hafızaları da gelişir, eline verirseniz evet yiyebilir :) vermeden siz gösterin
Sin21 Defneannesi_ 2,5 aylıkken aldım işe yaramıyo gibi görünebilir ama bilinç altında yer ediyor onlar hem de konuşaçak birsey çıkıyor biz sevdik yeri geliyo yeri geliyo inceliyor 🌷
Ccansuu Defneannesi_ kesinlikle almalısınız ben 3 aylıkken aldım ve çok dikkatini çekiyor sürekli bişeyler söylemeye çalışıyor kartlara dil gelişimi için önemli diye düşünüyorum
Deletedmom388 Defneannesi_ Kızım 2aylıktı aldığımda, gösterdiğimde takip ediyordu.Şimd 4buçuk aylık artık görünce şekillere tepki veriyor,heyecanlanıyor falan😄
Bsrylmz Defneannesi_ hışırtılı kumaştan hayvanlar,sebzeler var ben e bebekten almıştım onunla çok güzel oynuyoruz kitap şeklinde değilde tek tek onlardan ,ali babanın çiftliğini söylüyorum ,hayvanları anlatıyorum biraz ilgiyle dinliyor sonra yemeye çalışıyor ben aldığıma çok memnunum 😊
Zeyno111 Defneannesi_ Ben 2 Aydan itibaren göstermeye başladım dikkatini çekiyor inceliyor bazen tepki veriyor heyecanlanıyor ses çıkarıyor henüz 2buçuk aylığız eminim ay geçtikçe tepkileri çoğalacak daha siyah beyaz kartlardayız 😇
Bsrylmz hsyn ali babanın çiftliğini ordaki hayvanlarla söyleyince çok hoşuna gidiyo kızımın inşallah sizin yavrunuz da sever 😊
monna Defneannesi_ İlk çocuğum da almıştım daha iki yaşına gelmeden kapadokya italya falan görsellerden tanıyıp kendisi söylüyordu. Bence mutlaka alın . Sevgili bebek diye sitesi var ben oradan aldım çokta memnunum
EyseminOglu Defneannesi_ ben 2 buçuk aylık olunca başladım göstermeye kartları gösterdiğimde bakıyo dikkatini çekiyo.yalnız yapılan en büyük hata kartları gösterirken uzun uzun bebekle konuşmak kartlardaki simgeler üzerinden hikayeler uydurmak.kartları seri bir şekilde göstereceksiniz 10 dakikadan fazla sürmeyecek her kart 1 saniye gösterilmeli eğer kurallarına uygun kullanırsanız zaten bebeğinizin sıkılmadan takip ettiğini görürsünüz😉
Ozge17 Defneannesi_ benimde 3buçuk ama daha tam oyuncaklarla oynayamyo elimde ses çıkarınca dikkatini çekiyo sadece
bengiben Defneannesi_ oğlum 2,5 aylık. 1 aylıktan beri gösteriyorum kartları, ben bişeyler anlatıyorum kartlardaki şekillerle ilgili. 1 ay 3 haftadan beri de kendisi kartlarla konuşuyo. Kesinlikle alın. Hatta dokun-hisset kartları da alın.