fatma527 Bana bugün gelmedi kızım çanta diye tuturdu varsa yüzde 40 çok güzel olurolmasa yüzde 35 de olur simdiden atan arkadaslara tesekurrler ozelsen atarsanız karisiklik olmaz 🫶
fatma527 35 40olsa daha güzel olurdu ozelden atabilirmisin baska atan olmasa mecbur onu kulanirim cunku bugun almak zorundaymisim :) çok teşekkür ederim🥰