Merhaba annelerim oğlum aşırı gazlı metsil 2 hafta kullandık çok düzenli yine gece devamlı ıkındı durdu doktorum o anında etkir etki edecekse dedi nurse geçtik onu da çok düzenli kullandım o da 10 gün yine hala aynı şeyler devam etti doktorum onunda anında etki edeceğini probiyotikler gibi haftalar içinde etkisinin ortaya çıkmadığını söyledi o da işe yaramadı yani şimdi napayım ben bilmiyorum biogai zaten alıyor kafam allak bullak hiç bişey mi işe yaramıyor yoksa devamlı 10 -15 gün değişik damla deneyip duracak mıyız bağırsaklarında dengesi şaştı çocuğun