merhaba kızlar oğlum 2 yaşında pişik oldu normalde pişik olunca hemen hametan sürerdim 1 2 saat içerisinde düzelirdi çok iyi geliyordu oğluma ama şuan anlamadığım Bi şekilde pişi oldu poposunda değil bacak arası bezi de değiştirmedik ıslak mendilde aynı neyden dolayı pişik onu anlamıyorum çok kat kayda giydirmem öyle nerden baksanız bütün kremleri kullandım diyebilirim kesin sonucu vermedi hiç birine yapsam geçer bilen yazsın lütfen