BirAnneBirBebekkkKk uzman çavuş aşçı benim eşim. Bizde aynı kararı aldık eşimle. Geçen sene eşlerini getiremeyenlerin çoğu bu sene tayinler açıklanmadan evleri tutmuşlar o yüzden ev konusunda çok sorun yaşandı. İlk etapta bizde gitmiyoruz kızımla. Kışları zaten ben memlekette olacağım sadece yazları gitmeyi düşünüyorum