Zeynep__ Hemşire arkadaşlarım bile derken arkadaşlarınız bu konuda bilirkişi midir ya da vasıfları nedir? Sonuçta onların da kişisel tercihidir bu, benim de kişisel tercihim yaptırmak. Ben kendi doktoruma güvenirim yaptır diyorsa yaptırırım. Şahsi olarak da fikrim yaptırılmasından yana. Tercih meselesi, herkesin kendi çocuğu... fakat bu aşı karşıtları yüzünden Türkiye’de aşılanma oranının %94 ken %50 lere düştüğünü ve son iki yılda ülkemizde kızamık vakalarının patladığını belirtmek isterim. Karar sizin tabiki de...