brgl310 biz evde tv izlememeyi tercih ediyoruz, hiç açmıyoruz. Bebeğimizin sağlığından daha önemli değil o yüzden eşimde hiç açmıyor. Kitap okuyorz, piyanolu halısı var onunla oynuyor, artık duyusal aktivitelere başlayacağız, hışırtılı kitaplarla oynuyor, tummy time yapıyor.