030324 Merhaba kızlar, İzmir can hastanesinde memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı acaba? Doktorumuz hastaneden ayrılmış yeni doktor arayışındayız
asya24 030324 cem beye mi gidiyordunuz bende gittiğini öğrendim bebeğim 4 ay 23 günlük bir keresinde izinliydi arzu canpolat hanıma gitmiştim ondanda memnun kalmıştım onda devam etmeyi düşünüyorum
dilancitak35 ben burada yeniyim, çocuğum olunca yeni hesap açtım, midacana da mehmet yan varmış, çok iyi diyorlar bilgisi olan vr mı?
dilancitak35 sonbezbukucu mehmet beylşe alakalı muayenehaneye geçecek diye bir şey duydum, bilginiz var mı peki?
kirginnur dilancitak35 evet ben bugün gittim, eylül ayına doğru geçecekmiş, çok iyi oldu bence, medicana nın kalabalığından uzak daha iyi olur, hocamız nereye biz oraya