Kızlar böyle bişey yaşamadım daha önce dün hece yatağa girdim eklemlerim ağrıyor ama asla hasta falan değilim bacaklarım kollarım çekiliyor sızlıyor gibi ağrıyor aslında ağrı yer değiştiriyor mesle el bileğim ağrıyor sonra o bitiyor ayak bileğime sanki kayıp gidiyor ağrı çok garip bu nedir ya hastalık öncesi ağrı gibi değil tarif edemiyorum sanki bir başka hastalık vücudumu yavaşça ele almış gibi garip