Sadece zıbın giydirin kısa kol ya da askılı şekilde. Bizim de ev 27 derece. Ev 24 üzeri olmasın diyorlar. Klima taktıramayız. Sanırım vantilatör tarzı bir şey alacağız. İsilik olmasından korkuyorum aman ha daha fazla bir şey giydirmeyin. Hem terledikçe yediği sütüde ter yoluyla dışarı atıyor. Sonra bir bakarsınız yedirdiğiniz halde kilo almamış.