Valla ameliyattan çıkar çıkmaz doktor korseyi taktırdı on gün falan hiç çıkarmadım gece gündüz taktim, onuncu gün veya onbeş hatırlayamadm kontrol vardı, artık kullanmayim sıkıldım demiştim doktor hemşire biraz daha devam et dedi ama bıraktım ondan sonra çok az taktim. Ve sonuç malesef göbeğim olduğu yerde duruyor ve kıyafetler pantolonlar göbekten sıkıyor artık 😞