TgbHmzz Merhaba anneler e nabızdan aşı takvimine bakıyorum 9.ayda bir aşı gözükmüyor ama sağlık ocağındaki hemşiresi aşı yazmış bu güne 9. Ayda ne aşısı oluyor internete baktım ama bişey bulamadım.
sek_kahve TgbHmzz kkk aşısının hatırlatma dozu. Normalde bu ayda aşı yoktu fakat artan suriyeli nüfusundan dolayı ek doz eklendi, salgına sebebiyet veriyorlar diye
TgbHmzz sek_kahve Çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için evet kkk aşısıymış öğrendim ah bu Suriyeliler😒
Unicorn67 sek_kahve merhaba bişey sormak istiyorum bu KKK aşısı koldan mi bacaktanmi yapiliyor bugün bir bayanın hikayesine denk geldim sosyal medyada kolundan yaptılar bebeğin benim bebeğime bacağından yapıldı bir şüpheye düştüm
sek_kahve Unicorn67 inan hiç hatırlamıyorum canım maalesef, benim oğlanlar 4 yaşına geldiler uzun zaman önceydi ❤️