inciiimm Ben ne kadar düzeltsemde yine aynı şekli alıyor gece kendi kendine kafasını iyce kaldırıyor böyle uyumasının bir sakıncası var mıdır bebeği böyle uyuyan var mı daha 3 buçuk aylık 2 haftadır bu şekil uyuyo
MiracleE inciiimm benim kızım da böyle uyur çoğunlukla 15 aylık hala böyle doktorumuza sorduğumda reflü olan bebeklerin belirtisi demişti gerçekten de bebeklikte reflü mide kusma sorunu yaşadık yine kontrolleriniz de doktora bu uyuma şeklini sorun çünkü genelde hep reflü belirtisi diyorlar
SuMisalii inciiimm 19 aylık kızım hala bu şekilde uyuyor.Reflü ya da herhangi bir mide problemi de yok.Nasıl rahat ediyorsa o şekilde uyuyorlar 😊
seemaaca inciiimm benim bebeğim de böyle uyuyor genelde reflüsü olan bebekler bu şekilde uyuyor bilginiz olsun ben mama kullandığım dönemde reflü maması vermiştim mamayı bırakınca da doktor mide ilacı verdi ve her gece uyumadan veriyoruz
Kelebegimmmm inciiimm uyuma şekli reflüye benziyor. Önlem alın da ilerde geniz eti problemi fln olmasın inş
balloglum17 inciiimm benim bebeğim de böyle uyuyor doktor herhangi bir sakıncası olmadığını yay gibi esnek olduklarını söyledi