Hanımlar nerdeyse 2 aylık oğlum var. Normalde erkenden sünnet ettirelim kurtulsun, büyüyünce hissetmesin diye anlaşmıştık eşimle. Kayınpederim büyüyünce yaptırın diyordu her seferinde. Eşim şimdi yaptırmayı düşünmüyor vazgeçmiş gibi.
Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Önerileriniz nedir?