Merhaba kızlar resim eklemeyi bilmediğim için ekleyemiyorum.. ürünün tam adını yazdım ama trendyoldan vs bakarsanız sevinirim. Bebeğim şuan 5 aylık 2 aylıkken almıştım bu ürünü doktor önerisi ile. Fakat gazlı bir bebek olduğu için hiç kullanamadık. Devamlı ağlıyordu çünkü. Bacak kısmındakı köpüklerine kadar duruyor çıkarmadım. Kutusu ile verilecek. Müzikli, gece lambalı, elektrikli ve titreşimli.elektrikler gitse bile Pil ilede çalışmaya devam ediyor. Puset olarakta kullanabiliyorsunuz. Çok özellikli bir ürün. Sıfırı en son 9bindi . Ben 4 bine satıyorum. İlgilenenlere tel noda verebilirim resim atmak için ♥️