Sudee00 Dalgınlığıma geldi tepsiyi fırına koyarken üst yerine yapıştı bi an derim Allah aşkına ne iyi gelir kızlar buz koydum soğuk su tuttum ama fayda yok oturup ağlayacam o derece canım yanıyor evde yanık kremi de yok başka ne iyi gelir acısını hafifletir
ArvenMom Sudee00 silverdin plus ben 1 tencere kaynamış suyu ayaklarıma dökmüştüm o zaman eşim almıştı çok faydasını gördüm
Sudee00 ArvenMom Ay çok geçmiş olsun size de yanık berbat bişey yaa acısı mahvediyor insanı evde yok ama eşime söyleyim bende işten gelirken alsın bulunsun mutlaka teşekkür ederim
ArvenMom Sudee00 rica ederim ne demek ben hamileyken oldu evim dubleksti o halde merdivenleri çıkıp indiğimi hatırlıyorum canımın acısından allah kimseye yaşatmasın çok kötü