Cerenmert 19aylık olduk kızım halaa yürümüyorr yalnız değilimdir umarım asla takmazdım kafama ama artık takar oldum bi sıkıntısı yok sadece elini ![bıraktığımızda korkuyor tutunarak baya saatlerce yürür ama desteksiz asla bağırıyor korkudan yürümüyor
minikoglummmmm Cerenmert yürür korkma zamanı var eğer bişey olsaydı tutunup da gidemezdi oğlum 13 ayda desteksiz oturdu 18 ayda yürüdü bir aya yürür seninki
Madamehappyyyyy Cerenmert Daha önce düştüyse korku oluşmuş olabilir. Düştüğün de büyük bir tepki de aldıysa da etkisi kalmıştır. Bol bol elinden tutup yürütün zamanla güveni gelir kendine.
Poncikkkk Cerenmert eğer önceden kötü düştüyse korkar yine sevdiği oyuncağı kullnaın yürümesi belki kolaylaşır ben denemedim ama gecenlerde yürümeye yardımcı olsun diye bişey gördüm kanguru varya bebeğ onun içine koyuyorlar bele bağlanan kısımdan anne baba tutuyor bebek destekli ayakta durup yürüyor yada alışveriş çantası olur ya alttan bebeğin ayağı gececek kadar kesiyorlar yandaki kollardan tutuyorlar yürüsün diye deneyin isterseniz
Cerenmert Poncikkkk Aksam eşim geldiğinde deneyelim tesekur ederim ve hiç kötü bir sekilde düşmedi ama aşırı korkuyor
Poncikkkk Cerenmert normal canım bendede düştü diye bir ay boyunca ayağa bile kalkmadı 14 aylık yürüdü hep kanepe kenarına koydum bir iki sefer kendini unutup adım attı ama ben ilgilenince saldı biraz inşallah dediğimn faydası olur