Arkadaşlar kızım 2 aylık nefes alırken hırıltılı burundan nefes alıyo burnu temiz ama emerken hırıltısı yok normal uyanıkken nefes alıp verirken oluyo bi kere sağlık ocağındaki doktora dinlettim göğsünü sol tarafında hırıltısı var hafif grip geçiriyo olabilir dedi o zamandan beri geçmedi takip et ateşi burun akıntısı öksürülüğü olursa tekrar getir bakalım dedim o şikayetlerin hiç biri olmadı cok sükür ama hırıltısı da geçmedi bu sekilde basına gelen varmı cocuk doktoruna mı götürsem napsam