Ya kızlar bu gazın bittiğini nasıl anlıyoruz ya. Bitmiyor bizim galiba. Zorluyor gece uyanıyor ağlayarak gaz çıkarsa da ağlamaya devam ediyor kıvranıyor. Özellikle sabaha karşı sancıyla uyanıyor çocuğum. Valla yorulduk. 3 ayda geçmesini beklediğimiz gaz 5 ayda da devam… Ememiyor sancıdan en çok da buna üzülüyorum. Tahlilleri hep temiz. Alerji vs yok. Sadece anne sütü.