dilara2387 Merhabalar bebeğim şuan 5 aylık 2 aydır sabah akşam burnunu temizliyorum serum fizyolojikle açılıyor sonra tekrar aynı bir türlü tam açılmıyor ne yapmam gerekiyor artık zarar vericek diye korkuyorum
sebebiyok dilara2387 bazi doktorlar her gun temizleyin diyorlar ama bu isi benim mantigim hic almiyor bebek hasta degilse hiriltili nefes(ki sadece hastalik sebepli olmayabilir) almiyorsa ben gereksiz buluyorum doktorunuz ne diyor yikanmasina ragmen tikali olmasina
Beyzaveduru Niye sürekli izotonikle burun temizliyorsunuz. Hasta mı. Her gün duş aldırın kendi akar gider. Sürekli burun temizleme geniş etinin şişmesine sebep olur ileride ameliyat bile gerekebilir dikkat edin bu konuyu araştırın