biradamavisi ZeydsMom bende yaz mevsimini sevemiyorum ya. Hayat enerjim gidiyor resmen bi süpürge yapıcam kan ter içinde kalıyorum. Gündüz zaten park falan yalan oluyor çocuk patlıyor evde sıkıntıdan kışın daha çok geziyoruz kat kat giyinip.
mrsfly ZeydsMom evet boynunun olduğu yere müslin örtmeme rağmen bide örtmesem ne biçim islik olurfu kim bilir. Çok fena ya