18 aydan bildiriyorum mamadan kaynaklı değil. Mamayı bırakmak üzere çünkü neredeyse hiç içmiyor belki günde bir kere… Ne yaptıysam olmadı suluk, bardak, pekmezli su( doktor önermişti azıcık pekmez kat demişti) belki sizde işe yarar tabii ama yaramadı. Ben de ayran kefir çorba bunları çoğalttım çok da sever. Karadutözü kendi yaptığımız bahçemizin meyvelerinden şekersiz komposto vb…