delirmeceler çocuk olmadan önce ben de öyleydim, kimse vazgeçilmez değil kafasında idim ve o enerji etrafıma da yansıyordu bence. Çocukla beraber o kadar hassaslastim ki, böyle nasıl denir elim kolum bağlıymis gibi hissediyorum, artık eşim ve çevrem de o sinyalleri alıyor bence. Çocuktan önce çok kolaydi benim için olağan şeylerdi evlilik boşanma, o olur bir başkası olur normaldi. Ama bebeğim bütün hayatımı geleceğimi kaplıyor artık, zor bir hamilelik ve lohusalık süreci oldu ve eşime de çok çok bağlandım bu süreçte, çok zor zamanlar atlattık beraber. bilemiyorum dediğiniz gibi çok düşünmek iyi bişey değil, gelişine yaşayacaksın artık, sağ Salim olalım da su akar yolunu bulur belki de 😐