seherrr28 Hayır olmadı. Olanlar muhtemelen doğru kullanmıyordur. Her kullanımda damlalık kısmında kalanı şişenin içine boşaltıp kapağı kapatıp iyice çalkalamak gerekiyor, yoksa yoğunluktan dolayı ilaç kısmı çökme yapıyor sulu kısım yukarıda kalıyor. Dolayısıyla tat da değişiyordur