ZeydsMom klimayı daha açmadık. normalde düne kadar nem iyiydi. ama dün 32 lere düştü. oda nemli olmasın diye canlı bitkileri kullanmadığımız odaya almıştık. bitkileri bebeğin olduğu odaya geri getirdim nem artsın diye ama ne arttı ne de azaldı. ben kışın borcam kaselerin içine su koyup içine limon suyu damlatıyordum. bu nemi artırır mı azaltır mı