Kuzummmm Merhaba oğlum 3 yaşında bezi bırakmak istiyoruz, ne almam gerekli ikea lazımlığımız var , acaba oturma aparatı alıp direk ona öğretsem? Neler almak lazım önerin kızlar?
Azizbebek Kuzummmm ben ilk iki hafta alaturka öğrettim lazimlik sipariş vermisdim normal biseydi hem klozete takılıyor su ama oğlum onu sevmedi şuan canı isterse lazimlik bazende alaturkayi kullaniyor canım dışarı da kullanılan apartli katlanabilen lazimliklar varmış alan çok memnun ama ben almadim e bebekde daha uygun bakmisdim birde bol bol kilot alın