sumeyye1erdal Kızlar bebeğim şuan 3 aylık 2 aylıkken kalça ultrasonunda sol kalça tip 1 B denildi aynısı başına gelen var mı
busmomm sumeyye1erdal bizimde biri 58 biri 71 di 2 ay sonra tekrar gelin ve bol bol yumuşak masaj yapın dendi geçen hafta gittm 6 aya girdiğinde herşey normal dedi tekrar 2 ay sonra rutin kontrol verdi
aaslanbeyy Bizim iki tarafta oturmamıştı hiç birşey yapmadık . 3 hafta sonra götürdük kalçası oturmuştu .45 günlükken çekildi ilk. Ama çift bez bağlanıyormuş öyle duymuştum
aaslanbeyy ozlemmderin szin ki kaç? çift bez uygulaması söylemediler mi ilk başta? Bebek kaç aylık ki 🤷🏻♀️
aaslanbeyy ozlemmderin ayları ilerde olduğu için demiş de olabilir geçmiş olsun . ilk 45 gün çekiliyor çünkü