nurrr2601 Kakasında mikrop çıktı doktor antibiyotik verdi kullanmak istemiyorum ama çok küçüük daha 🥺 Nasıl atlatıcaz var mı basına gelen katılarak ağlıyor bide
adenmersa nurrr2601 geçmiş olsun öncelikle. Küçük olsa dahi enfeksiyon mikrop ayı itiraf ilaçtan daha riskli düzenli kullanın ihmal etmeyin.
1cocuksevdasi nurrr2601 bizimde çıktı 4 aylık di sanırım yanlış hatırlamıyorsam kan vardı ilaç verdi bir şurup bir probiyotik düzeldi korkma bişey olmaz ilaçlarını düzenli ver yeter geçer hemen
3kedili2bebekli nurrr2601 Kakasinda mikrop çıktıysa başkasından bulasmistir daha çok küçük ama kimse sakinmamis antibiyotik kullanmanız gerekiyor
marsiyen nurrr2601 Antibiyotik kullanmazsanız daha kötü bir tablo ile karşılaşıp daha ağır ilaçlar kullanmak zorunda kalabilirsiniz.