Liyosunannesi Bal_prenses ıphone 13 kullanıyorum, ağustosta 2 yıl olacak alalı, memnunum, eşimdede 11 vardı o baya kullandı artık batarya falan servislikti, 15 pro max aldık geçen hafta.
mraakyuz21 Bal_prenses valla not9S kullanıyorum arka kamera güzel ön kamera boktan gidiyor not11 pro almayı düşünüyorum bende
Juuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh Bal_prenses samsung 20 fe kullaniyorum gayet guzel memnunun kizli partik kamarasda guzel fiyatida normal