Bal_prenses İphone12 pro kullanıyorum memnunum yani ama şu an iphone çok fena uçmuş durumda fiyatlar durumunuz müsaitse direkt alacağınız telefon modelinin en yüksek modelini alın, alın ki bir daha ki zamda akıllılık etmişim de almışım altın gibi kârdayım dersiniz çünkü her dk herşeye durmadan zam geldiği için durmadan alım gücü düşüyor ne kadar erken o kadar iyi bence