mom1900 Bebeğim 8,5 aylık önceden günde 4-5 bez dolu dolu değiştirirdim son bir aydır günde 3 bez dolmuyor bile çişini çok az yapıyor gibi geldi bu durum normal mi sizce anne sütü ve ek gıda veriyorum.
Asel3504 mom1900 8 aylık benim kızımda aynı sorun var az ve koyu yapıyor aşırı terliyor bez dolmuyor bile günde 3 kez degisiyorum dün idrar tahlili verdik bişey çıkmadı çok şükür
mom1900 nino33 sebebi ne olabilir acaba bu ara iştahı yok pek ek gıda yemiyor. Bu sefer sütüm mü yetmiyor acaba diye düşünüyorum
ozlemtuncayy Suyunu arttır bide zamanla azalıyor zaten çişli bez sayısını biz alıştık sürekli değiştirmeye az olunca garip geliyor 😂
Lavinia_ mom1900 kızım 9.5 aylık son birkaç gündür aynısını yaşıyorum zaten az yiyen bir bebek ama en azından sabah kalktığında aldığım bez dolardı şimdi olmuyor galiba çok terliyor Adana’da yaşıyoruz hava inanılmaz sıcak birkaç gündür suyu da çok içmiyor her tenekeden sonra ve aralarda veriyorum ama istemiyor bugün biraz daha ısrarcı davranıcam su konusunda
m09 mom1900 8 ay 10 gunluguz. Bizdede aynı durum var. Ek gıda anne sütü mama alıyor.ama havalar isindigindan beri bizdede durum aynı.ben terle attığını düşünüyorum. Bol bol su vermek gerek sanırım.bizimki zorla alıştı suya. Ama bence yeteri kadar hala içmiyor. O yüzden çiş rengi de köyü biraz