esrazdmr 10,5 aylık bizimde öyleydi. 2-3 kaşık yer sonra zorla verince öğürmeye başlar ve kendini kustururdu. Saldım artık ne kadar isterse o kadar veriyorum doktor bu şekilde söyledi “aç olsa yer” o an istediği 2-3 kaşıksa zorlamıyorum. En azından o 2-3 kaşığı kusmuyor böyle düşünmeye başladım çünkü o kustukça ben o kadar ağlıyorum o kadar kahroluyorum ki çok yoruldum