Sezaryen sonrası 5. Günümdeyim. 5 gündür ne yediysem midemi bulandırdı. Aşırı iştahsızlaştım, halsizleştim. Dün ilk defa adam akıllı akşam yemeği yemiştim. Yer yemez titreme tuttu. Dışarının 28 derece olduğu yerde polar battaniyeye sarıldım ve bi müddet sonra çok afedersiniz kustum. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı?