Ben de kaldırmıyorum . Doktorumuz anne sütünğn saati matematiği olmaz dedi. 2. Aydan sonra bebek ne zaman ve ne kadar isterse o kadar emer dedi. Benim kızım mesela 11 de emip yatıyo . Gece 4 te kalkıyo bazen. Kendisi kalkınca emiyo. Mesela bugün tüm gece 2 saatte bir kalktı. Kendine bıraktım ben .