Bebeğim 6 aylık oldu doğduğundan bu güne kadar uykular haram oldu resmen. Büyüdükçe düzelir diyorum daha beter oluyor. Sürekli huysuzluk sürekli kucağa gelme isteği bir şeyleri isterken şiddetli ağlayarak onu eline verene kadar susmaması. Bazen diyorum ben nerde hata yaptım. Aile kalabalık yakın oturuyoruz birde ilk torun ağladığında hep kucakladık ilk 3 ay gaz sancısı çektik hep kucakta gezdi şimdide aynı ilgiyi bekliyor.
Gecelere gelecek olursakta etrafımda ki arkadaşlarıma soruyorum aynı ayda olanlar var. Kız diyoki akşam 9 da uyutuyorum gece 1 de bir uyanıyor bir de sabaha karşı 5 de o kadar imreniyorum ki benimki gece 1 de yatıyor her yarım saatte kalkıyor memem ağzında çekince etini koparırcasına ağlıyor ayyy bilmiyorum ben ne yapmalıyım siz bana akıl verirmisiniz?